2012. február 28., kedd

Az vagy amit megeszel!

A kijelentés egyszerű, de ha belegondolunk, nagyon is helytálló. Testünk csak abból tud építkezni, amit rendelkezésére bocsátunk. Ennek  formai megjelenésében lehet szerepe némi génállománynak,hozott szerencsének vagy szerencsétlenségnek, de a saját felelősségünk ez ügyben tagadhatatlan.
Manapság igen felkapott téma az étkezés, információk hadával kell megbírkóznunk. Amiről tegnap még úgy tudtuk  használ, mára kiderül, hogy árt. Nehéz eldönteni,hogy milyen szakértőcsoportokat milyen érdekek vezérelnek. Minden irányzatot kipróbálni persze nem tudunk, és nem is akarunk.Valahogy mégis meg kell találnunk azokat az étkezési szokásokat, ami számunkra a legoptimálisabb, és ami nagyon fontos: egy életen át fenntartható!

Az én örömöm ezen a téren határtalan, mivel megtaláltam azt a módot,amit több mint egy éve alkalmozok. Már az első " találkozáskor" éreztem, hogy nagyon megérintett a téma, és azt is, hogy ez nekem teljesen passzol. A meggyőződésem pedig napról napra nőtt. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer minden megerőltetés nélkül olvadnak le rólam a kilók,múlik el az allergiám, stb.
Szendi Gábor  tenyek-tevhitek.hu oldalán olvastam először a paleolit étkezésről, és 2 napig nem tudtam aludni, annyira felizgatott a dolog:) Azonnal belevágtam, nem gondolkodtam sokáig. A saját tapasztalataim alapján ma mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom! Itt a honalpunkon egyértelműen e mellett voksolunk, és tudjuk,a mozgás és a paleolit étkezés együtt BÁRKINÉL meghozza a kívánt eredményt!

Az étkezéshez hasznos tanácsokat és elképesztő recepteket találhatsz a  paleovital.hu oldalon. S ha Te azok közé tartozol, aki szeretné kézbevenni főzés közben a szakácskönyvet, arra is van módon. Mutatós, praktikus receptgyűjteményt rendelhetsz ugyancsak ezen az oldalon! Katt a képre, és máris a Tiéd lehet!

Jó étvágyat kívánuk!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése