2011. augusztus 22., hétfő

Apró siker, óriási élmény!

Sok éve nem éltem át hasonló  érzést, mint az idén nyáron. Azon kaptam magam lépten-nyomon, hogy de jó nekem:) Minden pillanatban, amikor láttam, hogy valakit feszélyez a túlsúlya, izzad és küzd a kilóival, hatalmába kerített  a  "de jó nekem"  érzése! Hálás voltam a sorsnak, magamnak, mindenkinek és mindennek, hogy elkezdtem és véghezvittem a tervezett változtatásokat,és végre emberi alakot öltöttem:)
Persze még ez sem perfekt,és valószínű nem is lesz az, de én jól érzem benne  magam,és ennél nem is kell több!
Hogy milyen pillanatokra gondolok, elmesélek egy jelenetet.
Budapesten töltöttünk néhány napot ismerősökkel,akik először  jártak a magyar  fővárosban, így egy kisebb fajta városnézést terveztünk nekik. Természetesen azon a héten  volt  kb. 35 fok meleg,így ezt is figyelembe kellett  venni. Itt jött az első megkönnyübelés: rövid nadrág és ujjatlan trikó! Felmertem venni! Kb. 10 év után újra! Már maga ez a tény eufórikus érzéseket váltott ki belőlem:)
Sajnos a  barátnőnk nem volt ilyen könnyű helyzetben,kereste a viszonylag szellős, de mégis "takarja amit lehet" megoldást, több-kevesebb sikerrel.

Majd néhány óra mászkálás után a Margitszigeten kötöttünk ki. Ha ilyen nagy melegben valahol vizet lát az ember, rögtön él a lehetőséggel, hogy lehűtse magát. Le is ültünk azonnal a szökőkút szélére, illetve  beleálltunk a vízbe!:)  Mikor mi már ott ültünk, csak akkor tűnt fel nekem, hogy a társágunk hölgy tagja állva maradt. Hogy miért? Nehézséget   jelentett neki leülni a földre. Finoman felajánlottuk a segítségünket, élt is vele,  közénk telepedett. majd ez megismétlődött, mikor távozni készültünk. Sajnos egyedül nem boldogult. Miközben én boldogan élveztem a vizet, jöttem - mentem, leültem, felálltam, átléptem, felsegítettem.
És ez csak egy pici szösszenet az életünkből.
Egy helyzet, aminek látszólag nincs jelentősége.  Látszólag!
De sokan ismerjük az érzést, ami átjárja a lelkünket egy ilyen feltápászkodás alkalmával. Vajon nagyon nevetségesnek nézek ki? Vajon látják az emberek? Biztosan mindenki engem bámul....
Ezen a nyáron én ezt másképpen éltem meg! És újra meggyőződtem:  DE Jó NEKEM!!!!

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó kép, jó az összhang köztetek, úgy mint az életben.Örülök, hogy megismertem gyermekeidet, büszke lehetsz Rájuk!!!A sikert, az élményeket pedig magadnak köszönheted. Gratulálok!

    VálaszTörlés