2011. szeptember 5., hétfő

Ne áltasd magad,nem a sportolás fogyaszt!!!

Nem vagyok megbuggyanva,és nem is akarok magam ellen beszélni, amikor azt mondom, a sportolás magában nem hozza meg a várva várt eredményt. Inkább szeretnélek a csalódástól megvédeni.
Több tanulmány, elmélkedést, számolgatást olvastam már arról, hogy mennyit kell naponta mozogni ahhoz,hogy folyamatos testsúlycsökkenést érjünk el. Egyesek szerint napi fél  óra mozgás elegedő a testsúly megőrzéséhez, mások szerint napi 1óra a csökkentéséhez,és így tovább.
Sajnos hajlamosak vagyunk hinni egy-egy jól megfogalmazott tézisnek, igazolásként érvelni vele, hogy..... pedig úgy csináltam, de sajnos a várva várt eredmény elmaradt. Csodálkozva, értetlenül készülünk ilyenkor feldolgozni az újabb sikertelenséget. Pedig megint csak egy félmegoldást választottunk. Csak a magunk igazolására.
Csinálunk is valamit, meg nem is. Naponta fél órát gyalogolunk,de lecsuszik a mákos rétes kettesével minden reggel:) Vagy este hat után nem eszünk, de délben nyomunk még egy  extra adagot az esti megvonás megkönnyítésére:) és ezernyi módon csapjuk be még magunkat.

De miért is emlegetik mindig együtt a mozgást a fogyással???

Nem vitatható a mozgás élettani hatása, a fokozott  energiafelhasználás, a keringéstől az emésztésig  kiterjedő előnyei. Ezeket  bármely élettannal foglalkozó platformon követheted. Én most nem ezt szeretném kiemelni
Beszéljünk az egyebekről!:)

Először is,  ha naponta,2 naponta egy kicsit megmozgatod magad,tuti,hogy könnyebben megy az étrend szabályozása is.Hiszen ki az a bolond, aki azért izzad,hogy utána elrontsa!!!!!
Próbáld ki,hidd el működik.Eszedbe sem fog jutni a zsemle 300 hasizom gyakorlat után:)

Másodszor, baromi büszke leszel magadra!!! Ismét tettél valamit a célod eléréséért! Ez a legnagyob érzés,ami mozgásban és lendületben tart! Ha ezt tartani tudod, egyre könnyebb lesz. Mindegy, honnan indulsz és milyen tempóban haladsz! A lényeg,hogy csinálod!

Harmadszor pedig, sokkal formásabb lesz a tested, mint sportolás nélkül! Gondolom, az sem mindegy Neked sem!:)
Nyugodtan dolgozz az izmaidra,erősítsd őket,hiszen akkor formálódnak!

A nyújtás pedig minden mozgás koronája! Formás és terhelhető izmot produkál!  Sose feledkezz el róla!



Milyen mozgást  válassz  és  hol kezd  el, ebben is segítünk Neked hamarosan.  Szeptember végére meglepetéssel készülünk!

Addig már csak kicsi türelem. Indítsd el a gyereket az iskolában, csinald meg az őszi nagytakarítást,mert szeptember végétől TE  lehetsz a főszereplő:)

1 megjegyzés:

  1. Eddig is szivesen olvastam a bejegyzéseidet, de most alig várom mi az a meglepetés!
    A fentieket én is kipróbáltam és valóban csak együtt működik a kettő, igazad van, sport és tápölálkozás. Még én ideírnám a megfelelő folyadébevitelt, ez az én tapasztalatom
    Türelemmel várom mi az az újdonság, amin töröd a fejed!

    VálaszTörlés