2011. szeptember 22., csütörtök

Kikerült a pékség a pixisből:) Hihetetlen, mégis igaz!

Münchenben volt elintéznivalónk a gyerekekkel, és úgy alakult, hogy várnunk kellett valaminek az elkészültére kb.másfél órát! Milyen hely lenne erre alkalmasabb, mint egy pékség-kávézó:) Vagyis, ahol meg tudsz inni egy kávét, gyönyörű, gusztusos péksütemények kíséretében!

                                                   
Mentünk is "szag után", hiszen egy pékség illata összetéveszthetetlen és kihagyhatatlan. Én kikértem és megkaptam a kávémat, és másfél órán keresztül nézegettem a mutatós pékárukkal megrakott polcokat:)
Miért írom le mindezt?
Mert egész életemben a gyengém volt a pékáru. Egyetlen napot sem tudtam elképzelni nélküle! A "highlight" egy friss kacsazsíroskenyér volt paradicsommal!
Egészen 2011 januárig! Amikor is úgy döntöttem,ezen változtatok!Elhagytam az étkezésemből a lisztet! Ezzel együtt persze mennie kellett  az  összes  ropogós zsemlének, pogácsának kiflinek!
Ahogy arról már beszámoltam, azóta 20 kiloval lettem könnyebb,és 100 %-kal magabiztosabb, vidámabb és elégedettebb! Ezeket az érzéseket már soha nem cserélném fel egy szendviccsel!

És tudod mi volt  a felemelő az egészben?
Az az érzés, hogy már nem is érdekel! Már új szokásaim vannak, aminek nem része egyetlen pékség sem. A szemem sem rebbent,sőt még a nyálam sem csorgott:) Nem volt  jelen sem a vágyakozás, sem a sóvárgás!
Csak a tudat, hogy úgy döntök,ahogy nekem tetszik, és tökéletesen ura vagyok saját magamnak!

9 hónapos új szokások!!!  Teljesen felváltották a régieket!  Ha bármikor is attól félsz, hogy Neked ez nem megy, csak biztatni tudlak!  48,5 évig kenyérimádó voltam! 9 honap pedig elég volt, hogy a 48 éves szokásomat megváltoztassam! Hihetetlen, ugye? 

Most már elhiszem, hogy bármilyen új szokást be tudok iktatni az életembe! Persze  olyanokat, amik előrébb visznek! Hétköznapi apróságok! Most erre készülök! De már nincs kétségem! Ha egyszer megcsináltam, akárhányszor meg tudom csinálni!

Te se gondolkodj sokat!  Ha  valamiről felismered, hogy változtatnod kellene rajta, vágj bele nyugodtan! Soha nem fogod megbánni! Egekbe emelő  élmény, ha sikerül!!!!:)

2 megjegyzés:

  1. Érdemes lenne kipróbálni! Talán Nekem is sikerülne!

    VálaszTörlés
  2. Igen!!!!!!!! Maximálisan egyetértek és alátámasztom a fent olvasottakat, mert én is így vagyok ezzel!!!!!!
    Igen!!!!! Lehet élni pékáru nélkül..... Hihetetlen ugye???? De igaz!!!! S a szeme sem rebben az embernek!!!!
    Cincike!!!! Próbáld csak ki Te is!!!! Csodás változás fog bekövetkezni bárki életében, aki elindul ezen az úton!!!!
    Sok sikert hozzá!!!!!

    VálaszTörlés