2011. június 24., péntek

Eddig vajon miért nem sikerült lefogyni???

Sokat  szoktam  gondolkodni  azon,hogy  eddig  vajon  miért nem  sikerült  lefogynom? Hiszen most úgy  érzem, semmi ördöngősség nincs  ebben,  megy , mint a karikacsapás. Nem szenvedek,nem  számolom  a hátralévő napokat,a kalóriákat, egyszerűen jól érzem  magam, és minden  működik.
Könnyen  lazán, minden megerőltetés nélkül  haladok  úgy, amitől boldog és büszke vagyok magamra.
De miért nem ment  ez  eddig? Miért éreztem  minden  kísérletnél  már  előre  a  kudarctól való  félelmet?
Miért volt  törvényszerű már  az indulásnál, hogy ebből sem lesz  újra  semmi. Mert ahogy most  visszagondolok,  ez mindig  így  volt. Már az első napján a diétámnak  tudtam,  hogy  nem fogom végigcsinálni,  de áltattam még magam  egy  darabig. Pedig  egyetlen kérdés  volt  csak, hogy MIKOR  adom  fel?  Előbb  vagy  utóbb? Vajon  miért  akartam  husi  maradni?  Mert  valahol legbelül  a  tudatalatti  vagy  valami  természetfeletti  azt sugallta,  hogy  jó  ez nekem  úgy  ahogy  van. Maradjak  csak  olyannak!

Nem vagyok pszichológus, hogy  erre tudományos  magyarázatot  adjak,  és  nem  is  tudom  lehet-e?
Hiszen  ahány  ember,annyi lélek,  annyi  érzés,  annyi  álarc,  annyi  probléma.
Egyet azonban biztosan állíthatok: az  éveken  át magunkra  pakolt  kilóknak  szerepe van. Védőpajzs  vagy  álca,  burok  vagy   jelmez,  ki  tudja?  Talán  csak Te  magad!  Feltéve  ha  akarod!

Érdemes  tehát kicsit  búvárkodni  a  lelkünkben,  hiszen a testünk  csupán  tükrözi  a belsőnket. Nézzük hát  meg a lelkünk  tükörképét  alaposan! Neked  tetszik,  amit  látsz? Nem?  Változtass!

Rengeteg  segítséget  kap az ember, ha keresgél. Az én egyik kedvencem Luise  Hay, akinek a könyvei  egyszerű ,de néha igen  fájdalmas felismeréseket hoztak  az életembe. De  nagyon  tanulságos  a következő  film  is.  Mi is  jelent  nekünk  problémát?  Néhány  kiló?  Igen,  nekünk ez  nagy  gond, és  nem  is  akarom  és  nem is lehet  lebecsülni.  De  hidd  el,  nincs  megoldhatatlan  probléma!

Olyan  nincs,  hogy  nincs!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eMaAlMaa76I&feature=related

3 megjegyzés:

  1. Nagyon sok dolog igaz,amit leírtál, és a könyvet mindenkinek ajánlom!

    VálaszTörlés
  2. Luise Hay melyik könyvét ajánlod, lehetne pontos cimet kérni?

    VálaszTörlés
  3. Szia Csingiling:)

    Elsö körben az "Éld az életed"-et! De ugyanolyan hasznosnak tartom az "Erö benned van" kötete is!
    Én már többször túl vagyok mind kettön:)
    Jo szórakozást kívánok hozzá!

    VálaszTörlés