2011. június 21., kedd

Kell ennél több bizonyíték? :):):)

Életem  egyik legkülönlegesebb  születésnapi  ajándékát  kaptam  tegnap a fiamtól.  Neki történetesen fogalma  sem  volt  róla  abban a pillanatban,  hogy engem mennyire megörvendeztet, de ez mit  sem  von le  a  dolog  értékéből.:)

Történt  az  a  ritka  eset,  hogy  ketten  mentünk  bevásárolni. Mivel  neki volt szüksége a campingezéshez erre-arra, így  nem volt  képe  rám hagyni a dolgot,  meg  egyébként  is...az  már  elég  gáz  egy  több  mint  húsz  éves  fiúnál.
Gyűjtöttük is rendesen a kosár  tartalmút,  mikor  is  eszünkbe  jutott  a  húsos pultnál,  hogy  hopp,  a  paprika  kimaradt.Tehát  valakinek vissza  kell menni  a  zöldségekhez.
Mindannyian  tudjuk,  hogy  ez egy  nagy  szupermarketben  nem kis  távolság. A válsztás  persze  a  fiatalságra  esett, én addig  a csirkehúsok  körül  forgolódtam. Hosszú percek  teltek már  el, nekem is  feltűnt,  hogy  hol  marad?  Visszatekintettem  az  útra,  ahonnan  várhattam,  látom  ott áll, és  pásztázza  a terepet,   kutatva,  keresve  valamit. Nem igazán  értettem  a  jelenetet,  hiszen  ott álltam  szinte vele  szemben, igaz  jó  néhány  méter  távolságra,  de  láthatóan, ő  pedig  keresgél?
Majd  ahogy  rám  nézett,  biccentett, hogy: Ja,  itt  vagy? és  odajött,  majd  a következőket mondta:
- Anya  háromszor  néztem  rád,  de  nem ismertelek  meg. Teljesen  másképpen  nézel  ki.  Olyan  keskeny  lettél.:)

Hááát  kérem,  ez  az  igazi motiváció!!! Sejthetitek,  milyen  meggyőződéssel  folytatom  a  megkezdett, és  most  már  biztos hogy  végleges életmódomat. Január  óta  a  harmadik  ruhaméretnél  járok,  két havonta  selejtezem a ruhatáramat! Hogy milyen  életmódot élek? Gabona és  cukor-menteset!  De  a  lényeg,  hogy  ÉLEM,  és  nem csak  ÉLNI  AKAROM. Nem csak tervezem  és  álmodozok  róla, hanem  csinálom.  Megsütöm a "palacsinta tortát" nutellával  a  fiam bandájának,  de  nem  érdekel,  mert  ott  lebeg  a  jelenet a szemem elött: Anya, nem ismertelek  meg!:)
Ez  a  nagy dolog!  Ne  étrendet  keress,  ha  fogyni  akarsz!  Magadat  erősítsd! ha  attól, félsz, hogy  nehéz, akkor  az  is  lesz!  Élvezd!  Tudod, az  ÚT A LÉNYEG,AMI ODAVEZET,   hogy  a  gyerkőcöd  elszalad melletted:)
Itt  van  róla  még  egy  bizonyíték!  Egy  filmrészlet, remélem  tetszeni fog!

http://www.youtube.com/watch?v=c6f52hGpdWo

Döntsd  el  TE, készen  állsz-e  az  útra, ha  igen,  élvezd  és  ha megérkeztél,  hidd  el , elindulsz  majd  egy  másikon!


Várlak  vissza!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése