2011. június 23., csütörtök

A fogyókúrázó leki gyötrelmei! Az áldott vagy átkozott mérleg....

Egy  újabb  részlet  a  már  átélt  élményekböl,  részlet a naplóból.....







7.nap

Ma  van  az  első  hivatalos  méretkezés  napja.  Mikor  is  a  saját  magammal történő megállapodás  alapján  ráállhatok a  mérlegre.
Ezt  a szertartást  lehet  Te  is  ismered. Ébredéskor,  közvetlenül  pisilés  után,  ruha  nélkül  történik a  produkció.  Minden  alkalommal  remegö  lábakkal,  rettegve  az  eredménytől. A  mesztelenség ugyan  ebben az  esetben  csak  és  kizárólag  a  mérlegnek szól,  hiszen  nem  túl  biztató  az  a   látvány,  amit  ilyenkor  akaratlanul is  elkapok  a  tükörben. Képtelen  vagyok  megbarátkozni  az  elváltozott  idomokkal,  frusztrál  az  (el)fedett  izomzat  látványa. Biztosan  lehet  ezt másképpen  is,  elfogadóbban, szeretni a  saját  testem,  de  nekem nem megy.  Minél  többet látok belőle,  annál jobban  lehangol.
Térjünk vissza  a  mérleghez.  Kétszer  is  ellenőriztem,  vajon  jó  helyre  állítottam-e,  nem billeg, nem túl puha  alatta  a talaj,  majd  felidéztem  az  egy  héttel ezelőtti  mutatványt.  Akkor  84,10  volt,  és  most?  Éljen!  83,00.  Madarat  lehet velem fogatni!  Erre vágytam!  Egy  egész  kilo  egy  hét  alatt.  Ha  ezt  a  tempót  tudom  tartani…!
HA  tudom  tartani.

Most ezen nem  gondolkodom!  Hiszen  minden  okom megvan,  hogy  bizakodó legyek.  Tervezem is  tovább  a  napomat, méghozzá  nem is  akárhogyan!  Ma  nagyon  aktív  leszek!  Kimegyek  az  erdőbe  kocogni  egy  kicsit, majd  benézek pár elegáns  boltba, készülök a  ruhatár  frissítésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése