2011. május 21., szombat

A 92 éves dédi engem is megihletett!

                                               


Ma reggel bukkantam erre a vidóra, és elállt a szavam. Én is arra készülök, hogy hosszú és egészséges életét éljek, de amit itt láttam, minden várakozást felülmúlt.
92 éves mami ropja a táncot, és nem is akárhogyan!

Szóval kedves TE! Ne mond,hogy nem megy, ne nyugodj bele, hogy már egy "lassúzástól" is szuszogsz.
Mert egy friss zsemle soha nem jelenthet akkora élményt, mint egy végigtáncolt éjszaka! Főleg ha stimmel még a táncpartner is:)

Nem tudok többet hozzáfűzni, ezt látni kell!
Elállt a szavam, pedig az nálam ritka eset!:)

http://www.youtube.com/watch?v=7UXhxZDm3Xg&feature=player_embedded


Ne fukarkodj a megjegyzéssel, kÍvancsi vagyok, belőled mit váltott ki!

Legyen szép napod!

5 megjegyzés:

  1. Hát ez fantasztikus!!!
    Jó lenne tudni, hogy hogyan élte a dédi az életét.....mondjuk 40,50,60 évvel ezelött???

    VálaszTörlés
  2. Még mindig irigylésre méltó a lendülete! Mi lehetett korabban?:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Az, hogy eláll a szavad , tényleg ritka, de számomra itt nem a tánc, hanem az volt a csoda, ahogyan egy-egy mozdulatnál tartotta magát a mami egy nem két napja megszerzett izomzattal. Na, ez a nem semmi...

    VálaszTörlés
  5. "Ne fukarkodj a megjegyzéssel, kÍvancsi vagyok, belőled mit váltott ki!"
    .....:-) Libabörözést, óriási elismerést, ...:-) ideje összekapnom magam érzést... :-)Példaértékü! Köszi! Ez tényleg motiváló video!!!

    VálaszTörlés