2011. május 14., szombat

A fogyókúrázó lelki gyötrelmei! Egy hullámvasút kutyafüle ehhez képest!

Az egyik alkalommal, mikor éppen egy újabb harcot indítottam saját magam és a testtömegem ellen, úgy döntöttem, papírra vetem a történéseket! Jelenetek és érzések ezek a hétköznapokból. Testi-lelki hullámvasút, amit szerintem te is ismersz! Csak ezért merem Veled megosztani, mert tudom, egy cipőben járunk. 
A blog jobb oldalán a "Napló" link alatt olvashatod ezeket az írásokat.


A  sokkoló  felimerés


Ez  nem  igaz!  Már  megint  85  kg-ot mutat  a mérleg.  65  helyett. Hogy  tud  ez  ilyen  gyorsan  megtörténni?  Két  hete  még  alig  voltam  több,  mint  80.  Na  jó,  82.  Miért  is  gondoltam,  hogy  ez  majd  jobb lesz?  Lehet  a  kacsazsíros kenyér  nem  használ?  Vagy  a  csoki  teszi  ezt  velem?  Nem mehet  így  tovább! Csinálnom  kell  valamit.  Úristen!  Augusztusban  nyaralás a  tengerparton! Vajon  addig  még  tudok  valamit  alakítani?
De  a  nyár  visszavonhatatlanul közeledik.  Ujjatlan  póló,  rövid  nadrág.  Ilyen sonkákkal? Vagy takargatom  majd  megint  és  izzadok  folyamatosan azon  aggodva, hogy  mennyire  lehet rémísztő a testszagom?

Nem, azt már  nem!  Majd  most  megmutatom.  Vége  a  zsilipfürdő  állapotnak.  Így  nevezem  magam közöttJ, mikor  odáig  jutok,  hogy  a  fürdőkádban  vagy  előttem  van  víz, vagy  mögöttem.  Tetemes  méreteim  ugyanis  megakadályozzák  a víz  átfolyását. Hogy  ez megtörténhessen,  hol a jobb, hol a  bal tomporomon  emelek  egy  kicsikét,   csak amennyire  a  víznek szüksége  van. Hál’  istennek, lapos kis  résen is  utat talál magának.  Majd mikor  elegendő  és  kiegyenlített  vizszintet  tudok  magam  körül, na  akkor jön a  relaxálás.  Ami  persze  szörnyűlködésbe  csap át.  Ilyen testtel relaxálni. Hiszen  mindent  tisztán látok!  Kiterjedt  zsírraktárak  védik  testem egész  felületét  a kihűléstől. Igen, minden jó  valamire.
De  nekem  ez nem  kell! Nem  akarok  pánikszerűen  átmenni  az  utca  másik  oldalára,  ha rég  nem  látott  ismerőst  latok  feltűnni.
Elkezdem a  fogyókúrát  még  ma!  Ebben a  pillanatban!

Folyt köv.!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése